Sider

onsdag den 23. november 2016

Lyserøde skyer


Det viste sig at jeg havde bestilt alt for meget lyserødt garn til mine baby-pige projekter, så endnu en gang måtte jeg jo desvææærre (ih hvor ærgerligt ;-)) finde på en lækker ting at strikke til den lille kommende pige. Valget faldt på en lille sød sommercardigan i hulmønster og så syede jeg et par stribede lilla baggy-pants med plads til blemåsen til :-)
Jeg har dog ikke valgt knapper til den lyserøde sag endnu. Tror bare det ender med de sædvanlige søde træknapper.

Model: Hulmønstret cardigan fra babystrik på pinde 3, "Fire fine trøjer".
Garn: Drops babymerino, farve: gammelrosa
Forbrug: Der gik ca. 2 nøgler til trøjen
Pind: 3 mm
Størrelse: 3-6 måneder
Modifikationer: Jeg strikkede i mønster D, som skrifter mellem hulmønster og glat i "ruder".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar