Sider

torsdag den 25. februar 2016

Babynest

Jeg undskylder på forhånd for den relativt store mængde babyrelaterede ting der er på bloggen for tiden, men krea-genet tager lidt overhånd når der tilføjes en lille ny til familien.

For et par weekender siden var jeg nemlig hjemme i min svigermors symaskinepark (den kvinde kan ALT i syning). Her kørte vi flere forskellige ting gennem overlockeren og symaskinen. Én ting det blev til, var en af de skønne populære babynests. Min søster har selv valgt det brune stof og det søde kønsneutrale stof med bindegårdsdyrene på. Babynesten er lavet efter diy'en hos Kirstineskreativiteter, og den er meget grundig og rigtig nem at følge. Armene fyldte jeg med pladevat der var rullet sammen, og betrukket med en plastikpose i den ene ende. Så gik det meget nemt med at fylde det i. Den eneste ændring vi lavede var, at klemme nogle super smarte små trykknapper i bunden i stedet for at sy sammen, så madrassen kan tages ud og babynesten kan vaskes, skulle der ske uheld :-)

Den lille bamse hæklede jeg på en togtur på vej til Hanstholm for at besøge min farmor og farfar. Den er et sødt hurtigt projekt lavet efter denne opskrift :-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar