Sider

fredag den 24. oktober 2014

Strik til en nybagt storesøster


For at en lille niece som er blevet storesøster ikke skal blive snydt, så har jeg også strikket en lille sød vest til hende. Hun skal selvfølgelig have en peacock vest fra den virkelig dygtige Cecilie/Hvad Bier Tænkers hånd. Jeg har strikket i stort set samme farver, som hun selv har strikket testmodel i, da jeg synes den var enormt smukt! Hendes smukke vest kan ses her. Jeg har dog valgt at strikke i Cottonmerino i stedet for Karisma, da jeg synes det er mere blødt og børnevenligt og som jeg tidligere har nævnt, findes det i virkelig flotte, let melerede farver.

Vesten var rimelig hurtig strikket på en weekendtur i sommerhus i efterårsferien, på trods af bøvlet med de mange farver på én gang og de pokkers mange ender der skulle hæftes! Jeg synes selv resultatet er blevet ret så godt.

Lidt fakta om vesten:

Model: Peacock vest
Garn: Drops Cotton Merino
Farver: 15 Sennepsgul, 01 Natur, 20 Lys grå, 26 Storm blå, 22 Mørk grøn, 23 Lavendel, 21 Lyng
Størrelse: 3-4 år
Købes: HvadBierTænker Ravelryshop





Ingen kommentarer:

Send en kommentar