Sider

fredag den 24. oktober 2014

Babydrenge på vej

Begge Simons dejlige søstre har i denne uge med én dags mellemrum født små lækre drengebørn. Og hvor har jeg glædet mig til at byde de små rynkede babyer velkomne med lækker, blød, efterårsstrik til små tykke babymaver.



Jeg har strikket 3 små trøjer efter opskrifter fra Lene Holme Samsøes Babystrik på pinde 3 og 3 1/2 til 4. 

En enkelt lille grå cardigan med riller efter inspiration fra Northernchilds helt vildt smukke strikkerier, og efter en kombination af to forskellige opskrifter fra førstnævnte bog. Strikket i blødt og babyvenligt superwashbehandlet babymerino fra drops. 




To styks Rajas raglan fra sidstnævnte bog, begge strikket i det blødeste superwashbehandlede cottonmerino fra Drops. Den ene i en frodig skovgrøn og den anden i en flot karrygul, som går fantastisk til modtagerens forkærlighed for retro. Jeg er helt vild med det bløde lækre garn og de fantastiske næsten melerede farver det har. Det kunne godt gå hen og blive en storfavorit. 




Hvis man er interesseret i, at se meget mere, end hvad er lige ender her på bloggen, så kan man også følge mig på instagram. Der hedder jeg @KatrinayBJ


1 kommentar: