Sider

tirsdag den 26. november 2013

HÆKLEDE GRYDELAPPER

Da jeg så disse hæklede grydelapper hos Lutter idyl, måtte jeg straks i gang. Vi kunne godt bruge et sæt mere her hjemme, og de her er både moderne og geometriske på én gang!
Jeg hæklede dem i alm. bomuldgarn fra søstrene grene i grå og hvid og brugte knap 3 nøgler grå og knap 1 nøgle hvid. Til sidst satte jeg neonelastik i som hank, som Jeanette også har gjort. Jeg havde ikke thermium liggende, og da jeg så hvad det kostede meteren besluttede jeg mig for, at det var tilstrækkeligt med de dobbelte garn-sekskanter. Det viste sig også, at være rigelig, og de kan bruges helt uden at brænde nallerne! :-) Jeg synes selv resultatet er blevet rigtig fint og de passer super godt ind i vores stil - hvorfor skal grydelapper ikke også være smarte?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar