Sider

mandag den 7. oktober 2013

HÆKLET BRØDKURV: DET FØRSTE HÆKLEPROJEKT NOGENSINDE

Som overskriften antyder, så er denne brødkurv mit første forsøg med at hækle. Den er hæklet i blomsterfrø inde fra tanterne og det passede meget godt med ca. 1 nøgle af hver farve. Ideen og opskriften er fra pralerier.
Selvom der var et rigtig godt begynderprjekt må jeg indrømme, at det tog mig lang tid at få lavet den færdig, da jeg synes alle de fastmasker rundt og rundt var drønkedelige. Jeg fik da også begyndt på et par andre projekter undervejs. Men noget af det jeg synes er hyggeligt ved at hækle er netop, at man kan gå til og fra projekter som man har tid og lyst til. Jeg endte med at komme tilbage til brødkurven om aftenen foran tv'et og færdig blev den da. Jeg synes egentlig selv at resultatet blev ret godt for en 1. gangs hækler!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar